FACEBOOK
INSTAGRAM

Trening Personalny

Są to zajęcia przeznaczone dla:

  • osób, które chcą nauczyć się boksu lub kick-boxingu od podstaw,
  • osób, które oczekują szybkich efektów i podnoszenia swoich umiejętności technicznych,
  • jako alternatywa dla monotonnych zajęć w siłowni lub zajęć fitness.
Częstotliwość i godzina treningu ustalana jest z trenerem osobistym przez zainteresowanego. W treningu dużą rolę odgrywa tzw. „tarczowanie”. Polega ono na zadawaniu ciosów w tarcze bokserskie trzymane przez trenera, który bardzo szybko i precyzyjnie koryguje błędy oraz w łatwy sposób wprowadza nowe ciosy lub obrony w przypadku wczesnej nauki. Klienci zaawansowani doskonalą na tarczach kombinacje uderzeń w złożonych układach tworzonych pod indywidualne zdolności i predyspozycje danej osoby.

Jakie elementy zawiera trening personalny:

  • Trening ogólnorozwojowy,
  • Przygotowanie motoryczne,
  • Plyometria,
  • Trening kondycyjno -wytrzymałościowy
  • Trening funkcjonalny – zwiększający siłę, koordynację i stabilizację ruchową naszego ciała,
  • Kalistenika – trening z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała.
Podczas zajęć korzysta się z całego zaplecza treningowego sali, wedle życzeń klienta, bądź wskazówek osobistego trenera.